Filip KAHOUN

Ph.D.
Marketing
a psychologie
Ing.
Ekonomika
a managment

Filip Kahoun vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie.

Přes 15 let působil v nejvyšším vedení společností CETELEM, ČESKÁ POJIŠŤOVNA, GENERALI, MALL.CZ a přední české digitální agentury H1.cz. Jeho týmy získaly řadu prestižních, celonárodních ocenění z oblasti PR, online a marketingové komunikace.

Od roku 2019 se Filip Kahoun naplno věnuje vzdělávání. Přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba Google nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV Prima nebo Rohlík.cz… atd.

Současně točí videokurzy pro největší český vzdělávací portál Seduo.cz, kde dlouhodobě patří k TOP 5 nejprodávanějším autorům.

Napsal dvoudílnou knihu s názvem Boj o pozornost. První část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.

Profesní historie

UK

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

2020+

GENERÁLNÍ ŘEDITEL

2014—2019

ŘEDITEL MARKETINGU PRO CEE

2012—2013

ŘEDITEL MARKETINGU PRO ČR

2009—2012

ŘEDITEL PŘÍMÉHO PRODEJE A CRM

2005—2007

ŘEDITEL MARKETINGU PRO ČR

2003—2005

DATABÁZOVÝ SPECIALISTA

2001—2003