Filip KAHOUN
a psychologie
a managment
Filip Kahoun vystudoval ekonomiku a management, postgraduálně pak získal doktorát z marketingu a manažerské psychologie.
Přes 15 let působil v nejvyšším vedení společností CETELEM, ČESKÁ POJIŠŤOVNA, GENERALI, MALL.CZ a přední české digitální agentury H1.cz. Jeho týmy získaly řadu prestižních, celonárodních ocenění z oblasti PR, online a marketingové komunikace.
Od roku 2019 se Filip Kahoun naplno věnuje vzdělávání. Přednáší na Univerzitě Karlově a školí pro světové značky, jako třeba Google nebo TDK, ale i pro ty domácí, jako TV Prima nebo Rohlík.cz… atd.
Současně točí videokurzy pro největší český vzdělávací portál Seduo.cz, kde dlouhodobě patří k TOP 5 nejprodávanějším autorům.
Napsal dvoudílnou knihu s názvem Boj o pozornost. První část nese podtitul „Jak ovládnout nejmocnější psychickou sílu“ a ta druhá „Jak si dělat chytrý osobní marketing“.
Profesní historie
PŘEDNÁŠEJÍCÍ
2020+
GENERÁLNÍ ŘEDITEL
2014—2019
ŘEDITEL MARKETINGU PRO CEE
2012—2013
ŘEDITEL MARKETINGU PRO ČR
2009—2012
ŘEDITEL PŘÍMÉHO PRODEJE A CRM
2005—2007
ŘEDITEL MARKETINGU PRO ČR
2003—2005
DATABÁZOVÝ SPECIALISTA
2001—2003